تبليغات توطئه گرانه رژيم اسلامی عليه مينا احدی و کمپين نجات ريحانه

ارسال کننده: آقای محمود نعیمی 4 اردیبهشت

يک کمپين اجتماعی و بزرگ عليه اعدام و براي نجات ريحانه و يک دوجين رفتار توطئه گرانه از سر استيصال از جانب جمهوري اسلامي.

یک رویاروئی بزرگ بین مردم و جمهوری اسلامی و دستگاه قضائی اش در جریان این کمپین شکل گرفته است و جمهوری اسلامی هر روز بیشتر در مخمصه فرومیرود.

جمهوري اسلامي براي خاموش کردن شعله اعتراض جهاني عليه حکم اعدام ريحانه به هر در و ديواري زد. اکنون تومار حمايت از ريحانه نزدیک به ۱۶۰ هزار نفر رسيده است. دنيا در جريان اين حرکت قرار گرفته و تشبثات از سوي رژيم بيشتر شده است. اقداماتي که جز رسوائی بیشتر و نفرت بیشتر عليه جمهوري اسلامي چيزي به دنبال ندارد.

از جمله اقدامات حکومت اسلامي فضاسازي عليه کمپين نجات ريحانه، عليه فراخواندهندگان اين کمپين بويژه مينا احدي، فضا سازي عليه خانواده ريحانه و خود ريحانه و مدافعين اين کمپين است.

مينا احدي يکي از فراخوان دهندگان کمپين نجات ريحانه جباري است و رژيم ابتدا با هک کردن ايميل او تلاش کرد محدوديتي براي اين کمپين ايجاد کند. سپس با جعل و انتشار عکس برهنه ای از مينا احدی که با استفاده از فتوشاپ آنرا درست کرده اند مينا احدي را برهنه نشان دادند تا به خیال خود مدافعین کمپین در ایران را از او دور کنند. در ادامه اين توطئه ها يک ويدئو نیز علیه مینا احدی سر هم بندي کرده اند.

در ادامه اين تشبثات شعباني وکيل خانواده مقتول عنصر وزارت اطلاعات و سپس شاملو بازپرس پرونده و در نهايت تردست قاضي پرونده را یکی پس از دیگری به جلو صحنه آوردند اما دستشان بیشتر رو شد. تردست طي يک مصاحبه کثیف تلاش کرد تصویر یک دختر هرزه از ریحانه و تصویری غیر انسانی از فضای خانواده او بدهد، وکیل قبلی اش را زیر سوال ببرد و علیه مدافعین ریحانه سمپاشی کند. هر چه لجن اسلامی داشتند پرتاب کردند اما این تلاش ها بجز رسوائی برای جمهوری اسلامی و سیستم قضائی اش حاصلی ببار نیاورد و کمپین در ایران و در سطح بین المللی با قدرت به کار خود ادامه داد.

رژيم قبلا همين سياست را در جریان کمپین نجات سکینه محمدی آشتیانی بکار برد. سکينه محمدي آشتياني و پسرش و دو خبر نگار آلماني اسیر را ناچار کرد در تلویزیون علیه مینا احدی حرف بزنند. بعد از آزادي دو خبرنگار آلمانی همه آن شوهاي تلويزيوني در يک کتاب افشا و جمهوري اسلامي بي آبرو گرديد. معلوم شد که هم مصاحبه سکينه و پسرش و هم مصاحبه خبرنگاران آلماني همگي با تهديد و زير فشار انجام گرفته است. خبرنگار آلماني بعد از آزادي از زندان و برگشتن به آلمان در کتابش همه اين موارد را مستند افشا و منتشر کرد.

حاصل کمپین نجات ریحانه تا همینجا یک بی آبروئی تمام عیار برای کل سیستم قضائی کثیف و جنایتکارانه حکومت و تقویت جنبش علیه اعدام در ایران و در سطح بین المللی بوده است. این کمپین باید ریحانه را از تیغ جلادان نجات دهد و به حمایت همه جانبه همه مردم شریف نیاز دارد.

کميته بين المللي عليه اعدام

24 آپريل 2014