ما میتوانیم ریحانه را نجات بدهیم!

ارسال کننده آقای غلامعلی اخلاقی 5 فروردین 93

ریحانه جباری هفت سال قبل به “جرم” کشتن یک مقام سابق وزارت اطلاعات که “بعداز وضو و دو رکعت نماز” قصد تجاوز به او را داشته است دستگیر میشود. او را مورد شدید ترین شکنجه ها قرار میدهند، از او اعتراف به “قتل عمد” میگیرند و به اعدام محکومش میکنند. این یک نمونه تیپیک از کارکرد ماشین کشتار جمهوری اسلامی است. تجاوز شرعی به زنان و دختران و بعد دستگیری و شکنجه و اعدام قربانی تجاوز به “جرم” دفاع از خود!

از سر روی دادگاهها و قوانین شرعی و قضات اسلامی خون میچکد! قاضی دادگاه حدس زده است که چون خانواده مقتول همه محجبه به دادگاه امده اند و پسرش انگشتر عقیق بدست دارد پس احتمالا مقتول قبل از همخوابگی صیغه عقد خوانده بوده است! تف به این قضاوت و قاضی و قانون و دادگاه و اسلامتان! آیه میخوانند و به زنان تجاوز میکنند و آیه میخوانند و قربانی تجاوز را به بالای چوبه دار میفرستند! این ماشین کشتار اسلامی را باید بر سر قضات شرع و دادستان و قانون نویسان و دیگر عمله اکره شر مبین اسلام خراب کرد!
مینا احدی و عده ای دیگر از فعالین جنبش علیه اعدام با اعلام هفته همبستگی با ریحانه یک کارزارجهانی برای نجات او آغاز کرده اند.
تا کنون بیش از ۵٦ هزار نفر از سراسر دنیا طومار اعتراض به حکم اعدام ریحانه را امضا کرده اند.
(لینک طومار اعتراضی https://secure.avaaz.org/en/petition/Catherine_Ashton_Ban_Ki_Moon_Ahmad_Shaheed_Save_26_year_old_woman_from_being_hanged_in_Iran/?fgoyhhb )
به این کمپین بپیوندید. نباید اجازه داد زن جوان دیگری که بجز دفاع از خود گناهی مرتکب نشده است زیر چرخهای ماشین کشتار جمهوری اسلامی له شود. ما میتوانیم و موظفیم ریحانه را نجات بدهیم.
حمید تقوائی
25 مارس 14