مرد معتاد همسرش را گروگان گرفت!

ارسال کننده :آقای محمود نعیمی 29بهمن 

مرد شيشه‌اي که به دليل توهم همسرش را گروگانگير گرفته بود و قصد کشتن وي را داشت با تلاش سرکلانتر چهارم پليس پايتخت بدون هيچگونه درگيري دستگير شد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، ساعت 08:30 روز گذشته حسب اعلام مرکز پيام مبني بر يک فقره گروگانگيري در آدرس بزرگراه رسالت، فروشگاه صنايع دستي بلافاصله واحد گشت 110 در محل حاضر و ضمن تاييد گروگانگيري با سلاح گرم و با عنايت به حساسيت موضوع بلافاصله سرگرد حسن نورآبادي رئيس کلانتري 147گلبرگ به همراه معاونين در محل حاضر و ابتداي ‏امر در خصوص پاکسازي و متفرق نمودن افراد غير مسئول از موقعيت اقدام کردند.
با توجه به اينکه فرد گروگانگير ميز بزرگي را جلوي درب ‏ورودي قرار داده بود تا افراد به راحتي نتوانند وارد مغازه شوند رئيس کلانتري جلوي درب با فرد ‏گروگانگير که خود را”ناصر” معرفي نمود با آرامش و خونسردي شروع به صحبت و ‏آرام نمودن نامبرده نمود.


کلانتر گلبرگ ابتدا حدود نيم ساعت به حرفهاي وي گوش داده که مرد گروگانگير ‏علت اين عمل را اختلاف خانوادگي و بحث رابطه نامشروع خانم خود با فردي از ‏همکارانش اعلام نمود.
به دنبال اين موضوع و به دليل در خطر بودن جان زن جوان سريعا سرکلانتر چهارم پليس پايتخت سرهنگ علي احمد نادري در محل حاضر و پس از چند دقيقه مذاکره با مرد گروگانگير توانست وي را بدون هيچگونه درگيري خلع سلاح کرده، بازداشت نمايد.
ماموران پس از ضبط اسلحه شاه کش و چاقو گروگانگير هر دو تن را به کلانتري برده و مرد گروگانگير در بازجويي‌هاي اوليه خود گفت: مدت 2 ماه است که با همسرم اختلاف و وي از ورود من به منزل ‏جلوگيري مي‌کند و هم اکنون من در منزل پدري خودم زندگي مي‌کنم و از زماني که کليه اموال خودم را به ‏نام وي زدم سر ناسازگاري برداشته و احساس مي‌کنم با فردي ارتباط دارد به همين منظور اسلحه اي تهيه و قصد انتقام و برگرداندن اموالم را داشتم.
در ادامه از همسر متهم بازجويي شد که وي اظهار داشت: شوهرم اعتياد به شيشه و ‏ترياک دارد و امروز زماني که من براي خريد به آن مکان آمده بودم، وارد مغازه شده و اسلحه و چاقويي را به سمت من گرفت و شروع به فرياد ‏زدن نمود که اگر کسي در اين موقعيت جمع شود ‏من را مي‌کشد و مداوم مرا تهديد مي‌کرد که با حضور پليس نجات پيدا کردم. همچنين زن جوان گفت: بنده از شوهرم چندين بار شکايت کرده ام ‏و پرونده‌هاي آن در کلانتري 128 تهران نو مفتوح مي‌باشد.
سرهنگ علي احمد نادري درباره اين خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: متهم پس از تکميل پرونده به مراجع قضايي فرستاده مي‌شود.