پست مشاور امور بانوان مانند بیمه زنان خانه‌دار قربانی رفتارهای متناقض مسئولان است

ارسال کننده: آقای احمد فخرالدین7بهمن

فاطمه آلیا در گفت‌و گو با خبرنگار جامعه فارس گفت: عملکرد دولت یازدهم در حوزه زنان با وعده‌های داده شده متناقض است از جمله این عملکرد متناقض در خصوص بخشنامه چابک سازی دولت است که معاون رئیس جمهور در امور بانوان معتقد است این بخشنامه به حذف این جایگاه منجر نمی‌شود اما در عمل شاهد وضعیت متزلزل امور بانوان در دستگاه‌های اجرایی هستیم.

وی ادامه داد: علی رغم اینکه پست مشاور امور بانوان می‌تواند به عنوان رابط مردم و دولت فعالیت کنند اما حضور این پست از سوی مسئولان جدی گرفته نمی‌شود و هنوز اهمیت این موضوع از سوی معاونان و وزرا و مسئولان درک نشده است.

آلیا همچنین در خصوص بیمه زنان خانه‌دار و اجرای سؤال از وزیر تعاون گفت: نمایندگان زن مجلس شورای اسلامی برای آوردن سؤال از وزیر به صحن علنی مجلس مصر هستیم اما هیأت رئیسه مجلس معتقد است به دلیل زیاد شدن سؤال از وزرا بهتر است این موضوع در صحن مطرح نشود اما این خواسته زنان جامعه ما است و ما به عنوان موکلان مردم باید در قبال آنها پاسخگو باشیم.

شهیندخت مولاوردی در آخرین اظهار نظر خود در خصوص پست مشاور امور بانوان گفت: این پست بازوی اجرایی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری است و ما درصدد تقویت این جایگاه هستیم و با حذف آن مخالفیم.

– See more at: http://farsnews.com/newstext.php?nn=13921107000252#sthash.wl9lvOE4.dpuf