یک زن و مرد جوان توسط 3 برادر به قتل رسیدند

 

 

IMAGE635126032407809199

 

ارسال کننده: آقای غلامعلی اخلاقی27دی

اجساد زن و مردی جوان که در حوالی تربت جام به قتل رسیده‌اند پس از سه شبانه روز جست‌وجو در بیابان‌ها کشف شدند.
روز بیستم تیرماه سال جاری بود که خانواده‌ای گم شدن زن 20 ساله‌ای به نام آزاده را به پلیس آگاهی اعلام کردند.
11 روز بعد گم شدن مرد 28 ساله‌ای به نام محمد نیز به پلیس آگاهی تربت جام اعلام شد و کارآگاهان تحقیقات وسیع خود را آغاز کردند اما هیچ ردی از این زن و مرد جوان پیدا نشد.
کارآگاهان در تحقیقات ویژه‌ای از سرنوشت اسرارآمیز زن و مرد جوان به سرنخ‌های مشترک رسیدند که نشان می‌داد آزاده و مرد گمشده با هم ارتباط پنهانی داشته‌اند و همین کافی بود تا فرضیه قتل قوت بگیرد.


مأموران در نخستین اقدام سراغ شوهر آزاده رفتند تا در بازجویی از این مرد 30 ساله بتوانند پرده از اسرار گم‌شدن همزمان این زن و مرد بردارند.
بازجویی‌های فنی از این مرد از روز 18 دی‌ماه سال گذشته کلید خورد و وی پس از گذشت شش ماه به اعترافات هولناکی دست زد و قتل آزاده و محمد را به گردن گرفت و ادعا کرد دو برادرش نیز با وی همدست بوده‌اند. وقتی این سه برادر ادعا کردند اجساد قربانیان را در بیابان انداخته‌اند در این مرحله بازپرس «قنبری» از شعبه ویژه قتل در تربت جام خراسان رضوی دستورات ویژه برای پیگیری موضوع را صادر کرد و تیم‌های امدادی و پلیس پس از سه شبانه روز جست‌وجو در بیابان‌های اطراف تربت جام توانستند اجساد این زن و مرد را پیدا کنند.
سه برادر جنایتکار روز 22 دی ماه به بازسازی صحنه دو جنایت در خصوص بازپرس ویژه قتل پرداختند و اسماعیل36 ساله برادر شوهر آزاده به بازپرس قنبری گفت: برادرم به من خبر داد همسرش با مردی رابطه پنهانی دارد. برادر 18 ساله‌ام را نیز در جریان این خیانت قرار دادیم و نقشه قتل زن داداش و محمد را کشیدیم.
وی افزود: آزاده را شبانه با شال خفه کرده و جسدش را داخل چاهی در بیابان انداختیم و مقداری خار و خاشاک نیز داخل چاه روی جسد ریختیم، پس از سه روز مردی که با وی رابطه داشت را نیز با بهانه‌ای به بیرون از شهر کشانده و با چاقو به قتل رسانده و جسدش را در بیابان دفن کردیم.
سرهنگ علی اصغر مختاری، رئیس پلیس تربت جام با بیان جزییات جنایت به شوک گفت: تحقیقات پلیسی درباره این پرونده و علت و چگونگی ماجرا ادامه دارد.