ابراز نگرانی میرحسین موسوی از وضعیت سلامت همسرش زهرا رهنورد

ارسال کننده : آقای غلامرضا اخلاقی 7دی

وب‌سایت کلمه، نزدیک‌ترین منبع خبری به میرحسین موسوی، از رهبران در حصر خانگی جنبش سبز می‌گوید در جریان دیدار اخیر دختران آقای موسوی و زهرا رهنورد با والدینشان، آقای موسوی از این که هنوز فشار خون و ضربان قلب همسرش، به حالت عادی بازنگشته، ابراز نگرانی کرده است.
بر اساس کلیک گزارش کلمه، این دیدار چهارشنبه هفته گذشته “همچون هفته های اخیر در ساختمان مجاور منزل و در حضور ماموران امنیتی” انجام شده است.

در ماه های اخیر سایت کلمه گزارش هایی درباره وضعیت سلامت آقای موسوی از جمله عارضه قلبی او منتشر کرده بود اما این سایت در گزارش تازه اش می گوید در جریان دیدار اخیر آقای موسوی و خانم رهنورد با دخترانشان، “حال روحی” این دو “خوب” بوده است.


بر اساس این گزارش “رفتار ماموران در این دیدار و در حضور خانواده مناسب و جو ملاقات آرام” بوده است.
آقای موسوی و خانم رهنورد و مهدی کروبی نزدیک به سه سال است که در حصر خانگی قرار دارند.
کلمه می گوید در جریان دیدار اخیر این دو با دخترانشان آقای موسوی و خانم رهنورد “دعا کردند که به یاری خدا بتوانند در مسیر راست باقی بمانند.”
در هفته های اخیر و همزمان با فشار افکار عمومی به مقام های حکومتی و دولت حسن روحانی، برای تلاش برای رفع حصر خانگی، برخی سیاستمداران محافظه کار و چهره های دولتی از این که حصر شدگان هنوز بر سر مواضع پیشین خود هستند، گلایه کرده بودند.
احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان و امام جمعه موقت تهران اخیرا گفته بود “اگر رافت اسلامی نبود اینها باید اعدام می‌شدند” اما جمهوری اسلامی “بر سر اینها منت گذاشته و گفته در خانه خود زنده باشید، امکانات داشته باشید و بهداشت خود را رعایت کنید اما اینها در عین حال حاضر نیستند اظهار ندامت کنند.”