حمل موادمخدر به وسيله همسر و کودک 5 ساله

زنجان – خبرگزاری مهر: سوداگر مرگ در زنجان كه همسر و كودك 5 ساله خود را براي قاچاق مواد مخدر به خدمت گرفته بود دستگير و از اين باند خانوادگي سه كيلو ترياك كشف شد.به گزارش خبرگزاری مهر، سرگرد مختار شيرمحمدي افزود: مدتي قبل ماموران مبارزه با مواد مخدر زنجان در جريان فعاليت يك سوداگر مرگ قرار گرفتند.

وي اظهار داشت: ماموران در تحقيقات خود دريافتند اين فرد داراي يك همسر و فرزندي 5 ساله بوده و براي اينكه شناسايي نشود هر از چند گاهي به همراه خانوده خود در پوشش مسافرت خانوادگي به استان”البرز” عزيمت و مواد مخدر را به زنجان منتقل مي كرد.

رئیس پلیس مواد مخدر استان زنجان با بيان اينكه اين متهم قبلا نيز به اتهام حمل مواد مخدر دستگير شده بود گفت : روز گذشته ماموران دريافتند كه وي قصد دارد مقداري مواد مخدر را از استان البرز به زنجان منتقل كند.

سرگرد شیر محمدی با بيان اينكه متهم به صورت نامحسوس زير نظر پليس قرار داشت تاكيد كرد: ماموران در عوارضي “زنجان- قزوين” مستقر و متهم را كه با يك دستگاه سواري نيسان به همراه همسر و كودك 5 ساله اش در تردد بود دستگير كردند.

وي با اعلام اينكه در بازرسي از خودرو اين متهم 3 كيلو ترياك كشف شد، گفت: متهم به مراجع قضايي معرفي و از آْن طريق روانه زندان شد.