نعیمه اشراقی ، نوه روح الله خمینی دادگاهی میشود

ارسال کننده : خانم نازنین هاشمی 6 آبان 

17029-66037

نعیمه اشراقی معاون مدیر عامل و عضو هیئت مدیره شرکت خدمات مهندسی نفت کیش است. بعضی وی را فعال سیاسی اصلاح‌طلب می دانند.
سخنگوی قوه قضاییه، از تشکیل پرونده علیه نعیمه اشراقی- نوه روح الله خمینی، در دادستانی تهران خبر داد.


به گزارش رادیو فرانسه غلامحسین محسنی اژه‌ای، در نشست خبری امروز دوشنبه گفت که جمع کثیری از خانواده قربانیان جنگ ایران و عراق و همچنین افراد معمولی، علیه نعیمه اشراقی شکایت کرده‌اند که این شکایت با تشکیل پرونده‌ای در دادستانی تهران در حال پیگیری است.
وی اضافه کرد که در این گونه موارد که مرتبط با بنیان‌گذار جمهوری اسلامی است، دادستانی هم دخالت می‌کند.
چندی پیش، نعیمه اشراقی در فیس‌بوک خود، جوکی علیه همسران کشته‌شدگان جنگ ایران و عراق نوشت و گفت که آیت‌الله خمینی همیشه از این جوک به شوخی یاد می‌کرد.
این نوشته اشراقی جنجال بسیاری برپا کرد و برخی از مقام‌های جمهوری اسلامی، نظیر علی لاریجانی- رییس مجلس ایران، نیز به آن واکنش نشان دادند و آن را توهین به آیت الله خمینی خواندند.
با بالاگرفتن واکنش‌ها، نعیمه اشراقی انتساب این نوشته به خود را تکذیب کرد و صفحه فیس بوک خود را بست.
وی پیشتر در فیس بوک خود با دستکاری در لباس دخترش و محجبه‌تر کردن او، واکنش‌های بسیاری را در شبکه‌های اجتماعی برانگیخت.

نعیمه اشراقی ، زنی‌ که در مکتب خمینی و خاتمی آموزش دیده، در پاسخ به برخی انتقادها در صفحه فیس‌بوک خود به هزاران نفری که از او انتقاد کردند، آشکارا توهین کرد و خواهان نابودی آنها شد و نوشت: «دوستان عزیز لطفا به عوعو کردن اشخاص حساسیت نشان ندهید چون واقعا فکر میکنند مهم هستند خداوند در قرآن فرموده است که حسود هیچ وقت از حسادت خود سودی نمیبرد. نوه امام بودن خودش افتخاری است برای من و خانواده‌ام و من به آن مفتخرم خداوند همه شما جاهلان را هدایت کنه و اگر قابل هدایت نیستید نیست و نابودتان گرداند.»
یک آدم عادی را امام می نامند و او را قدیس کرده اند

حشمت طبرزدی در رابطه با اظهارات نعیمه اشراقی در صفحه فیسبوک خود نوشت: من فقط می گویم که خمینی نه قدیس بود و نه معصوم. او حتی با منتظری که شاگرد و مرید وقائم مقامش بود ان کرد که همگان دیدیم. اعتراض منتظری این بود که چرا چند هزار اسیر را کشتی. حال نوه‌اش می گوید که در نزد او زنان شهدا را نیز جوک می کرده ایم و او می خندیده است. خوب مگر من این حرف را زده ام. من دو برادرم در جنگ کشته شدند و هر دو زن و بچه داشتند و شیر زنان انان مثل سایر شیرزنان شهدای جنگ در برابر سختی‌ها مقاومت کردند و از وطن دفاع کردند. خودم و دو برادر دیگرم نیز چنین بودیم. ۵ برادری در جنگ شرکت داشتیم. در انقلاب نیز۵ برادری شرکت داشتیم. مادر و پدر و خواهرانم نیز شرکت داشتندو مثل میلون‌ها ایرانی. ایا این جرم من است! این سرباز گمنام امام از این بابت ناراحت است که طبرزدی و خانواده‌اش برای انقلاب و مردم و کشور هزینه داده و می دهد اما اخوند‌ها نتیجه‌اش را برده و زنان ان‌ها را جوک می کرده اند؟ چرا این سرباز گمنام امام تا این اندازه عصبانی است؟ من که حرف بدی نزدم. من در سال ۷۳ در چند شماره از نشریه‌ام به اشتباه کسی را امام خواندم و بعد از ان او را خلع کردم و در ۲۰ سال گذشته همواره زیر فشار و زندان و شکنجه بوده ام. فقط ۴ سال از حبس من به اتهام توهین به رهبر بوده است.