زندانی‌شدن خبرنگاران زن در حضور رییس بسکتبال

ورزش سه

خبرنگاران زنى که براى پوشش خبرى فینال لیگ برتر بسکتبال به تبریز رفته بودند، در یک اتاق محبوس شدند. به گزارش “ورزش سه”،  عجیب ترین اتفاقى که امروز در حاشیه فینال لیگ برتر بسکتبال در تبریز بین ٢ تیم شهردارى تبریز و مهرام به گوش رسید، راه ندادن خبرنگاران خانم به سالن و محبوس شدن آنها در یک اتاق در بسته بود.

‎روز گذشته هم به این دو خبرنگار اجازه ورود به سالن داده نشده بود در حالی که برخی اطرافیان فدراسیون به آنها گفتند برای بازی فردا(امروز ) این مشکل را برطرف مى کنند. همچنین این خبرنگاران تاییدیه وزارت ورزش و کارت پوشش خبرى به همراه داشتند اما وقتى می خواستند وارد سالن شوند، با ممانعت ماموران روبرو شدند.اتفاق عجیب تر جایی بود که آنها به یک اتاق هدایت شدند و سپس در بر روی آنها قفل شد!

خبر محبوس شدن دو خبرنگار زن در سالن توانا تبریز در حالی رسانه ای شد که امروز رامین طباطبایی رییس فدراسیون بسکتبال در محل برگزاری مسابقه تیم های شهرداری و مهرام در  تبریز حضور داشت.

امروز با حضور رامین طباطبایی رییس فدراسیون بسکتبال در محل برگزاری مسابقه انتظار می رفت مشکل ورود خبرنگاران خانم  به سالن برطرف شود اما چنین نشد و این دو خبرنگار در اقدامی توهین آمیز از سوی حراست سالن در اتاق زندانی شدند.

این خبرنگاران پیش از این در مسابقه های مختلف مردان با ورود به سالن ها وظیفه رسانه ای خود را انجام داده بودند و بارها در سالن بسکتبال آزادى به پوشش اخبار پرداختند اما این بار اتفاق عجیبی رخ داد.

بعد از پایان بازى ماموران در اتاق قفل شده را به روى خبرنگاران زن باز کردند و همه چیز را عادى جلوه دادند.