ورزش زنان به‌دلیل برخی جهالت‌های فکری مظلوم واقع شده است

ایسنا

استاندار سمنان با تمجید از موفقیت‌های زنان کشورمان در میادین ورزشی گفت: ورزش بانوان به دلیل برخی جهالت‌های فکری مظلوم واقع شده است.

به گزارش ایسنا، محمدرضا خباز در دیدار با شماری از ورزشکاران گرمساری از ورزش بانوان به عنوان یک ظرفیت برای مطرح شدن کشور و به احتزازدرآمدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی نام برد و اظهار کرد: افتخار افرینی برای دختران ما بسیار حایز اهمیت است.

وی با بیان اینکه زنان ورزشکار به علت برخی جهالت‌های فکری مظلوم واقع شدند، افزود: بانوان ایرانی می‌توانند با حفظ حجاب اسلامی خود در میادین بین‌المللی و جهانی بدرخشند.

استاندار سمنان به موفقیت ورزشکاران بانوی استان از آوردگاه‌های ملی و بین‌المللی، اشاره و اضافه کرد: این موفقیت‌ها حاصل زحمات خانواده، پدر و مادر و مربیان این ورزشکاران است. موفقیت‌های فرزندان ایران اسلامی نشان از استقامت و صبر آنها در مقابل مشقت‌ها و همچنین ممارست  و پافشاری بر تمرین برای به‌دست اوردن ارزش‌های قهرمانی است.

وی با بیان اینکه ورزش نه تنها ارزش معنوی علمی و منطقی و عقلی دارد بلکه ارزش سیاسی نیز دارد تصریح کرد: به احتزاز درامدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی و نواختن سرود کشور در میادین بین‌المللی موجب سربلندی ایران در مجامع بین المللی و این ارزش معنوی است که با تلاش ورزشکاران به دست می‌آید.

استاندار سمنان، تلاش ورزشکاران در مطرح کردن نام جمهوری اسلامی را ستود و گفت: ما به هر نحوی که بتوانیم به عزت و اقتدار کشور کمک کنیم در راستای پاسداری از خون شهد است.

این مقام ارشد اجرایی، ِجهان پهلوان تختی را نامی ماندگار در ایران و جهان برشمرد و افزود: ما ورزشکاران بزرگی دیگری داشتیم که امروز نام‌شان زینت بخش محافل ما است.

خباز، قهرمانی واقعی را حرکت در مسیر الهی و صراط مستقیم دانست و گفت: قهرمان واقعی کسی است که نفس خود را کنترل و شیطان را به زمین بزند.

استاندار سمنان، از ورزش به عنوان راهی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی نام برد و خاطرنشان کرد: ورزش یکی از راه‌های مبارزه با آفت‌ها آسیب‌ها و سالم سازی افکار در جامعه است.

به گزارش ایسنا-استاندار سمنان در این آیین از شماری از مدال‌آوران و ورزشکاران گرمساری و از جمله مهشاد عوض زاده قهرمان دارت جهان و حدیثه نوحی دارنده مدال برنز جهان در رشته ووینام تقدیر کرد.