کاکلی: اکثر بچه‌ها خودشان و با هزینه شخصی تمرین می‌کنند

ایسنا

غرفه ایسنا در آخرین روز بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌هادونده سرعتی ایران می‌گوید که باید به زنان دو و میدانی ایران توجه ویژه‌ای شود چون آن‌ها برای این رشته زندگی خود را گذاشته‌اند.

الهام کاکلی، با حضور در غرفه ایسنا در بیست و سومین دوره نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها درباره وضعیت دختران دو و میدانی ایران، اظهار کرد: از نظر بدنی همه دختران در حال تلاش هستند و این را می‌توان در مسابقات با رکوردشکنی در سطح باشگاهی و ملی دید. همه دختران می‌خواهند موفق باشند و دیده شوند.

او در ادامه درباره بازی‌های آسیایی جاکارتا گفت: جاکارتا مسابقات بزرگی است و نمی‌توان گفت که هرکسی که اعزام می‌شود شانس کسب مدال را دارد. حتی در مورد دوومیدانی‌کاران مرد هم نمی‌توان گفت که این تعداد اعزام می‌شوند و این تعداد مدال کسب می‌کنند. قرار است که برای حضور در جاکارتا انتخابی برگزار شود و کسانی که شانس مدال دارند برای این مسابقات انتخاب شوند.

دونده سرعتی ایران ادامه داد: باید گفت برای آمادگی در رقابت‌های جاکارتا هم باید همه چیز فراهم باشد و تمرینات فوق‌العاده‌ای وجود داشته باشد. یک برنامه‌ریزی درست باید انجام شود. اکنون اکثر بچه‌ها خودشان و با هزینه شخصی تمرین می‌کنند.

کاکلی افزود: عشق و انگیزه دختران به دوومیدانی سبب شده است که تا این‌جا پیش روند. اما خوب باید توجه بسیار ویژه‌ای به خانم‌ها شود.  زنان برای موفقیت در این رشته زندگی‌شان را گذاشته‌اند و بنابراین باید مورد توجه هم قرار بگیرند.

وی درباره آمادگی خود برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا داخل سالن اظهار کرد: من تمام این سال را برای حضور در این رقابت‌ها تعمرین کردم. وضعیت بدنی مناسبی دارم. با انگیزه‌ای مضاعف برای این رقابت‌ها تلاش کردم. تمام سعی و تلاشم این است که خوشرنگ ترین مدال را بگیرم. استحقاق آن را هم دارم چون با یک برنامه‌ریزی خوب پیش رفتم.

او در مورد حضور سایر دختران دوومیدانی ایران در این رقابت‌ها گفت: همه تلاش می کنند و تمرینات‌شان را ادامه می‌دهند. امیدوارم که با این همه تلاش بهترین عملکرد را داشته باشند و با کسب مدال همراه باشد.