مظفر: بهترین لیگ سال‌های اخیر را تجربه می کنیم/ ورزش زنان بدون رسانه هیچ است

ایسنا

شهرزاد مظفر - فوتسال بانوانسرمربی تیم ملی در پایان هفته چهارم لیگ برتر فوتسال بانوان و پس از پایان بازی تیمش مقابل پیام نور سیرجان بیان کرد: بهترین لیگ سال‌های اخیر را از نظر بار فنی تجربه می‌کنیم.

شهرزاد مظفر در گفت و گو با  ایسنا، درباره بازی شاگردانش مقابل پیام نور سیرجان بیان کرد: بازی به بازی وضعیت تیم بهتر می شود. از بازی شاگردانم مقابل پیام نور بسیار راضی بودم نه به خاطر اینکه توانستیم ۱۰ گل به ثمر برسانیم، به دلیل اینکه تمام نکته‌هایی را که در تمرین گوشزد کرده بودیم، بازیکنان در زمین انجام دادند و این بسیار برای من ارزشمند است. اگر با تعداد گلِ کمتر نیز پیروز می شدیم باز از شاگردانم راضی بودم.

او در ادامه افزود: از ابتدا بازی را خوب مدیریت کردیم، سعی بر این بود گلی دریافت نکنیم تا به گل های بعدی دست یابیم. نیمه نخست را ۲ بر هیچ پیروز شدیم. بسیار مهم بود که نیمه دوم را مدیریت و در نهایت یک برد پرگل را کسب کنیم. نتیجه خوب بازی به خاطرِ نوع بازی و مدیریت خوب بازی بود.

سرمربی تیم ملی در ادامه با اشاره به سطح کیفی لیگ برتر خاطر نشان کرد: اگر به لیست اعلامیِ انتخابی تیم ملی نگاه کنیم متوجه خواهیم شد که تمام بازی ها در لیگ برتر را دیده ایم و در همین سه هفته برگزاری مسابقات، بازیکنان را انتخاب کرده‌ایم. در پایان لیگ سوپرایزهای بسیاری از نظر بازیکنان، تیم های مدعی جدید و نتایج خواهیم داشت. در حال حاضر بهترین، لیگ سال‌های اخیر از نظر بار فنی تجربه می کنیم.

او درباره دیدارِ مهمِ تیم ملی با ایتالیا به میزبانی تهران اظهار کرد: اطلاع رسانی را بسیار زود آغاز کردیم و مطمئنم فدراسیون نیز به محض مشخص شدن مکان و زمان بازی، اطلاع رسانی خواهد کرد.شاید همچین فرصتی خیلی کم پیش آید که یک تیم بزرگ اروپایی در تهران حاضر شود، بازی خوبی با این تیم خواهیم داشت. بازی تیم ملی فوتسال بانوان در کشور خودمان در حضور مردم و تماشای بازی ملی پوشان و تشویق توسط مردم فرصت بسیار مغتنمی است که باعث ایجاد نزدیکی بین مردم و تیم ملی خواهد شد.

سرمربی تیم ملی درباره برخورد ناظر داوریِ دیدار دو تیم دانشگاه آزاد و پیام نور سیرجان که باعث دلسردی اهالی رسانه برای پوشش اخبار بانوان می شود بیان کرد: بدون رسانه، ورزش بانوان هیچ است. یکی از گله ها و بغض های نهفته ورزش بانوان کم دیده شدن است. از رسانه بسیار قدرانی می کنم، تلاش رسانه برای پوشش خبرهای فوتسال بانوان را ارج می نهم. اگر اتفاقی از سوی ناظر داوری رخ داده است عذرخواهی می کنم و لازم است ناظرین از سوی فدراسیون توجیه شوند چرا که ما به رسانه نیاز داریم و اگر رسانه نباشد ورزش بانوان  هیچ است.