حمله به حجاب و عفت زنان جایگزین حمله نظامی شده است/ دشمن دنبال ترویج بی‌بندوباری است

فارس

یک کارشناس مذهبی گفت: حمله به حجاب و عفت زنان توسط مستکبران جایگزین حملات نظامی آنان علیه جمهوری اسلامی ایران است.
به گزارش خبرگزاری فارس البرز در فردیس، حجت‌الاسلام‌ علیرضا پناهیان شامگاه چهارشنبه در مراسم سالگرد شهید تمام زاده که در مسجد المهدی(عج) شهرستان فردیس برگزار شد با بیان اینکه داعش زاده دست آمریکا جنایت‌کار و بی‌حیثیت است، گفت: همواره پایبندی و اتحاد میان مردم انقلاب اسلامی توانسته است شکست آمریکا را به وجود آورد.

وی با بیان اینکه پیروزی حق علیه باطل وعده خدا است، افزود: کسانی که به وعده خدا اعتماد نکنند متضرر خواهند شد و در زندگی شخصی خود آسیب خواهند دید.

این کارشناس مذهبی با اشاره به خاطراتی از شهدای مدافع حرم، تصریح کرد: افرادی که جان خود را فدای دفاع از ناموس شیعه کرده‌اند امتحان خود را پس داده‌اند و در حال حاضر مردم و مسئولان هستند که مورد امتحان الهی قرار می‌گیرند.

پناهیان اظهار داشت: در برهه از زمان مردم در رابطه با انتخاب مسئولان خود مورد امتحان قرار گرفتند و هم‌اکنون مسئولانی که با انتخاب مردم صاحب پست و مقام شده‌اند مورد امتحان الهی قرارگرفته‌اند.

وی با بیان اینکه همه افراد برای رسیدن به راه درست زندگی لازم است با خدا هم‌صحبت شوند، عنوان کرد: صمیمی شدن آحاد مردم با خدا ایجاد رابطه خوب را به همراه دارد؛ که حتی با اتفاقات ساده در زندگی شاهد نگاه خدا خواهیم بود.

پناهیان با اشاره به اینکه دشمن حمله به حجاب و عفاف زنان ایران را جایگزین حمله نظامی کرده است، افزود: دشمن می‌داند که رمز شکست در بی‌بندوباری و بی‌حجابی است و تمام سعی خود را دارد که بی‌حجابی را در فرهنگ کشور نهادینه کند.

وی با بیان اینکه دین را به دانش‌آموزان، آموزش می‌دهیم اما بی‌دینی را نه، بیان داشت: آموزش دقیق دین و بی‌دینی کمک می‌کند که نسل جوان از توطئه دشمن آگاهی یابد و بداند در چه شرایطی به نفع چه تفکری فعالیت می‌کند.

این کارشناس مذهبی ضمن تبریک و تسلیت به خانواده شهید تمام زاده، یادآور شد: خداوند این خانواده را مورد امتحان سختی قرار داده است که بیانگر لیاقت و جنبه این خانواده است.

پناهیان با بیان اینکه مرگ یک مرد بیش از همه برای همسرش سخت است، متذکر شد: همسران شهدا هرگز به‌درستی قدردانی نشده‌اند درحالی‌که نیمی از شهادت شهدا با توجه به همسران این عزیزان است و از طرفی تربیت یادگار شهدا توسط همسر این افراد انجام می‌شود.