پنجاه و شش دختر و پسر در مهمانی خصوصی در مشهد دستگیر شدند

هرانا

نهاد قضایی در مشهد از دستگیری ۵۳ دختر و پسر و ۳ ترنس در یک مهمانی در ملک خصوصی در حومه شهر مشهد خبر دادند. علاوه بر شرکت کنندگان در مهمانی ادمین های کانال تلگرامی که به هماهنگی این مهمانی مبادرت کرده بودند نیز بازداشت شدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از شهرآرا، با بدست آمدن اطلاعاتی از یک گروه تلگرامی که مهمانی هایی مختلط برگزار می کند با هماهنگی‌ با بازپرس شعبۀ ٢٠٩ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد. دستور رسیدگی به این پرونده از سوی قاضی روح‌ا… بهاری صادر گردید.

بازپرس شعبۀ ٢٠٩ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد در تشریح جزئیات این پرونده به شهرآرا گفت: «ادمین‌های دستگیرشده، با هدف ایجاد کسب‌وکار از راه غیرقانونی و حرام از طریق اشاعۀ فحشا در جامعه و برگزاری مجالس مختلط، این گروه تلگرامی را راه‌اندازی کرده بودند.».

قاضی روح‌ا… بهاری افزود: «در این عملیات ضربتی، ۴٠ مرد، ١٣ زن و ۳‌ ترنس دستگیر شدند و، در بازرسی از محل، مقادیری مشروبات الکلی، مادۀ مخدر صنعتی شیشه و ماده‌ای روان‌گردان معروف به «ام» کشف و ضبط شد.». وی تصریح کرد: «متهمان، با شگردی خاص، مواد‌مخدر را در لباس‌های خود مخفی کرده بودند که از دید مأموران در محل مخفی ماند اما، هنگام حضور در دادسرا، با تیز‌هوشی تیم حراست و با همکاری عوامل انتظامی، مقادیر دیگری مادۀ مخدر صنعتی، که در قسمت‌های مختلف لباس‌های متهمان از جمله یقه و سرآستین جاسازی شده بود، کشف و ضمیمه پرونده‌شان شد.».