نمی‌توان بازیکنان ملی پوش هدف پویان را بدون دستمزد حفظ کرد

مهر

قم – رئیس هیئت هندبال استان قم با بیان این که هدف پویان به حمایت نیاز دارد گفت: نمی‌توان بازیکنان ملی پوش هدف پویان را بدون دستمزد حفظ کرد.

 

حسین محمدخانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تابستان پرکاری در هندبال قم پشت سر گذاشتیم و اخیرا تیم هندبال نونهالان پسر قم که در مسابقات منطقه ۲ نونهالان کشور در بابل شرکت کرده بود به مقام چهارم رسید اما جواز حضور در مرحله نهایی مسابقات هندبال نونهالان کشور را کسب نکرد.

وی افزود: تیم هندبال نونهالان پسر قم در دور گروهی با نتیجه ۱۳ بر ۱۱ به شهرداری شهر قدس باخت و سپس ۲۰ بر ۱۶ مدرسه هندبال قائم شهر را شکست داد و به نیمه نهایی رسید اما با ۲ شکست هم در نیمه نهایی و هم در رده بندی با اختلاف کم، به مقام چهارم بسنده کرد.

رئیس هیئت هندبال استان قم در مورد وضعیت نماینده قم در لیگ برتر هندبال زنان گفت: تیم هدف پویان قم با مشکل مالی مواجه است و این مشکلات در ۲ سال اخیر نیز وجود داشته اما در حال حاضر مشکلات بیش از گذشته است و امیدواریم سهمیه قم در لیگ برتر حفظ شود.

محمدخانی بیان داشت: بازیکنان ملی پوش تیم هدف پویان قم از تیم‌های دیگر پیشنهادات مالی قابل توجهی دارند در حالی که در ۲ سال اخیر ایثار کرده‌اند و بدون دریافت دستمزد برای تیم شهرشان بازی کرده‌اند اما نمی‌توان انتظار داشت آن‌ها قید قرارداد مالی و پیشنهاد خود را بزنند و در قم بمانند.

وی عنوان کرد: ما در تلاش هستیم با رایزنی با بخش خصوصی بتوانیم تیم لیگ برتری هندبال استان قم را حفظ کنیم و با تیمی قدرتمند در لیگ برتر حاضر شویم و امیدوارم در این راه مساعدت لازم صورت بگیرد اما بدیهی است که اگر شرایط مالی این تیم طی روزهای آتی مساعد نشود شرایط خوبی برای این تیم متصور نخواهیم بود.

رئیس هیئت هندبال استان قم تصریح کرد: هندبال در سطح لیگ برتر کاملاً حرفه‌ای است و همه باشگاه‌های لیگ برتری به بازیکنان خود دستمزد ایده آلی می‌دهند و تلاش ما برای حفظ یک تیم در این سطح نمی‌تواند بدون وجود منابع مالی ادامه یابد و سرمایه‌های انسانی ما که بازیکنان ملی پوشمان هستند در خطر ترک تیم و رفتن به تیم‌های دیگر قرار دارند.