دستگیری یک تبهکار به جرم اغفال زنان در کرمان

IMG12105260ارسال کننده : خانم انسیه حنیف نژاد
کرمان – خبرگزاری مهر: بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب کرمان گفت: مردی که به بهانه انرژی درمانی، عرفان حلقه و دیگر مسائل خرافی قریب به 20زن و دختر را مورد اغفال و سوءاستفاده قرار داده بود، ‌دستگیر شد.
به گزارش خبرگزاری مهر، حمید اسحاقی با بیان این مطلب اظهار داشت: این متهم که یک مرد 32 ساله است به بهانه انرژی درمانی ، عرفان حلقه و حتی ارائه خدمات پزشکی عده ای از زنان و دختران را مورد اغفال قرار داده و سپس به آنها تجاوز کرده بود.

وی ادامه داد: بدون شک تعدادی از زنان و دختران از ترس بی آبرویی از ارائه شکایت از این تبهکار سرباز زده اند و همچنین تاسف بار تر و نگران کننده تر ، اینکه عده ای هم اغفال شده و با میل و رضایت خود این ننگ را بر خود خریده اند.

این مسئول قضائی با اشاره به هشدارهای دستگاه قضایی و انتظامی به زنان و دختران تصریح کرد : علی رغم همه هشدارها این متهم 32 سال که از همسر خود نیز جدا شده توانسته این تعداد را مورد اغفال قرار دهد.

اسحاقی تاکید کرد : در این جامعه دختران نباید با وعده های پوچ و خالی ،‌فریب خورده و اسیر حرفهای بیهوده و عبث این قبیل افراد قرار بگیرند.

وی پشیمانی بی حد و حسر و گریه های از صمیم قلب این دختران را پس از این ماجرا یادآور شد و بیان داشت : اما پشیمانی و گریه آبروی رفته و عمر تباه شده این افراد را باز نمی گرداند.

اسحاقی اظهار داشت : دقت در زندگی و هوشیاری در مواجهه با افراد شیاد و فرصت طلب الزامی است و همواره باید از اتفاقات گذشته و سایر حوادثی که برای دیگران اتفاق افتاده است درس گرفت.