انشعاب آب تنها مرکز ترک اعتیاد بانوان شهر گرگان قطع شد

مهر

انشعاب آب تنها مجموعه ترک اعتیاد بانوان شهر گرگان به دلیل پرداخت نکردن حق انشعاب ۲۳ میلیون تومانی آب از سوی اداره کل آبفای استان قطع شد.

به گزارش خبرنگار مهر، انشعاب آب کمپ ترک اعتیاد «آفتاب زندگی» ویژه بانوان تحت درمان توسط اداره آب و فاضلاب شهرستان گرگان قطع شد و این مرکز که محل نگه‌داری ۳۰ بانوی در حال درمان بود را با مشکل مواجه کرد.

مدیر مرکز کمپ ترک اعتیاد «آفتاب زندگی» در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در تاریخ ۹ مردادماه سال جاری نامه‌ای از سوی اداره آب و فاضلاب شهرستان گرگان به کمپ ترک اعتیاد بانوان گرگان ارسال شد.

هاجر کابلی افزود: در این نامه گفته شد باید حق انشعاب آب و فاضلاب به مبلغ ۲۳ میلیون تومان به اداره آب و فاضلاب پرداخت شود تا آب مصرفی این ملک تجاری شود و چنانچه این مبلغ پرداخت نشود آب مجموعه قطع می‌شود که درنهایت علی‌رغم رایزنی‌های مختلف ساعت ۱۴ روز گذشته (سه‌شنبه) آب این مرکز که محل نگه‌داری بانوان بیمار در حال ترک، کارتن‌خواب و بی‌پناه است قطع‌شده است.

وی تصریح کرد: از زمانی که نامه پرداخت حق انشعاب به دست ما رسید مدیرکل امور اجتماعی، معاون امنیتی سیاسی استاندار گلستان و دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گلستان صحبت‌های تلفنی و نامه‌نگاری‌هایی با اداره کل آب و فاضلاب داشتند و ضمن توضیح شرایط کمپ ترک اعتیاد خواستار همراهی اداره آب و فاضلاب با این کمپ شدند اما متأسفانه بازهم اداره کل آب و فاضلاب بدون توجه به این نامه‌نگاری‌ها اقدام به قطع آب مجموعه کرد.

 کابلی گفت: در حال حاضر محل کمپ ترک اعتیاد بانوان استیجاری است و ماهیانه مبلغ ماهیانه دو میلیون تومان برای اجاره این ملک به‌غیراز هزینه‌های آب و برق و گاز پرداخت می‌شود.

کابلی ادامه داد: من حتی به همراه صاحب‌ملک به اداره آب و فاضلاب مراجعه کردیم که به ما گفته شد این حق انشعاب ربطی به ملک ندارد بلکه متعلق به کمپ زنان است و این کمپ به هر مکانی انتقال پیدا کند و تابلوی خود را نصب کند باید این حق انشعاب برایش پرداخت شود.

مدیر مرکز کمپ ترک اعتیاد «آفتاب زندگی» گفت: این کمپ زیر نظر اداره کل بهزیستی اداره می‌شود که تاکنون هیچ واکنشی نسبت به این موضوع نداشته است.

وی افزود: در حال حاضر برای برطرف کردن بحران بی‌آبی شخصاً اقدام به تهیه یک تانکر ۵۰۰ لیتری آب کرده‌ام تا این مشکل برطرف شود.