حفظ و پاسداری از حجاب تکلیفی مهم است

فرستنده خبر:معصومه توکلی

آیت ا… صافی گلپایگانگی در دیدار با فرمانده انتظامی خراسان رضوی بر ضرورت حفظ و پاسداری از حجاب در جامعه اسلامی تاکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی خراسان رضوی و مسئولان انتظامی این استان با مرجع عالیقدر جهان تشیع، حضرت آیت ا… العظمی صافی گلپایگانی دیدار کردند.

در این دیدار که حجت الاسلام «حکمتی‌پور»، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی پلیس خراسان رضوی و سردار یوسف‌پور، فرمانده مرکز آموزش علمی تخصصی ثامن الائمه (ع) ناجا و دیگر معاونان و روسای پلیس‌های تخصصی فرمانده انتظامی استان حضور داشتند، حضرت آیت ا… العظمی صافی گلپایگانی با تشکر از همه خدمتگزارانی که در مشهد مقدس و استان خراسان رضوی به زائران و مجاوران حضرت امام رضا (ع) خدمت می‌کنند گفت: یکی از موضوع‌های بسیار مهم و حساس حفظ و پاسداری از حجاب در جامعه اسلامی است که تکلیفی مهم محسوب می‌شود.

این مرجع عالیقدر جهان تشیع تاکید کرد: نیروی انتظامی نیز توجه به حجاب و رعایت این موضوع را باید مهم بداند و حتی در مواردی می‌بایست با زبان خوش و احترام آمیز به افراد تذکر داده شود.

در این دیدار، فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی نیز گزارشی از اقدام‌های انجام شده برای تامین نظم و امنیت و سلامت اجتماعی در خراسان رضوی و به خصوص مشهد الرضا که قطعه‌ای از بهشت و پایتخت معنوی جهان اسلام است و سالیانه بیشتر از ۲۸ میلیون زائر دل باخته از سراسر کشور عزیزمان و دیگر کشورهای اسلامی به‌آن سفر می‌کنند ارائه داد.

سردار «بهمن امیری مقدم» اظهار داشت: افتخار ما این است که پلیس رضوی هستیم و به زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی ثامن الحجج آقا علی ابن موسی الرضا (ع) خدمت می‌کنیم.