فرمانده انتظامی استان اصفهان: پلیس با دوچرخه سواری زنان مخالف است

فرستنده خبر:دیانا بیگلری فرد

 

خبرگزاری هرانا – فرمانده انتظامی استان اصفهان در دفاع از ساماندهی پرتعداد گشت های ارشاد مدعی شد که “اصفهان با دیگر استان‌ها تفاوت دارد و عفت عمومی باید در این استان بیش از دیگر استان‌ها حفظ شود”. وی همچنین مخالفت پلیس با دوچرخه سواری زنان را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ایسنا، سردار عبرالرضا آقاخانی امروز در نشست خبری چالش دیگر پلیس را مبارزه با تالارها و باغ تالارهای غیر قانونی عنوان کرد و گفت: “گروهی از مردم باغ های شخصی خود را که محل استراحت خانواده است برای جشن اجاره می‌دهند، پلیس به شدت با این موضوع مقابله خواهد کرد و بیش از ٢٠ تیم عملیاتی برای مقابله با این موضوع تشکیل شده است”.

وی با بیان اینکه چالش دیگر پلیس عفت عمومی است، خاطر نشان کرد: “٢٠ تیم گشت ارشاد ساماندهی شده اند تا صبح و عصر در گلوگاه های شهر انجام وظیفه کنند”.

فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: “چایخانه‌ها توسط پلیس بسته نشد و این اقدام مثبت توسط اداره بهداشت انجام شد اما در بحث عرضه قلیان در پارک ها پلیس از ابتدای سال پنج هزار قلیان جمع آوری کرده است”.

آقاخانی با اشاره به دوچرخه سواری بانوان در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران گفت: “پلیس با دوچرخه سواری بانوان مخالف است.”

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا مبنی بر عدم رعایت قوانین رانندگی توسط نیروهای راهور و به خصوص راکبان موتورسیکلت های پلیس، تصریح کرد: “پلیس این موضوع را قبول دارد و متاسفانه این مشکل در میان خود ماموران قانون نیز وجود دارد. حتی یک تخلف برای خود نیروی پلیس زیاد است. در جلسات این موضوع مطرح خواهد شد و از عموم مردم درخواست داریم در صورت مشاهده خودرو یا موتورسیکلت پلیس که قوانین راهنمایی رانندگی را رعایت نمی کند و یا تخلفی مرتکب می شود با تماس به ١٩٧ مراتب را اطلاع دهند. پلیس باید خود سرلوحه مردم در مباحث گوناگون باشد”.