لزوم راه‌اندازی کمپ ترک اعتیاد زنان در کرمان

ارسال کننده : احمد فخرالدین
wr_gallery_thumb_20130831_093326_13920411000543_PhotoA
دادستان عمومی و انقلاب استان کرمان گفت: باید ساماندهی و درمان اعتیاد زنان با راه‌اندازی مرکزی مشابه مرکز ترک اعتیاد مردان در دستور کار مسئولان استان قرار گیرد.
یدالله موحد در جمع قضات دادسرا و رؤسای کلانتری‌های شهر کرمان اظهار داشت: امنیت اجتماعی باید در اولویت نخست قضات و ضابطان قرار گیرد و با تحرکات اراذل و اوباش و اخلالگران در امنیت اجتماعی در اسرع وقت و با قاطعیت برخورد شود.

وی عنوان کرد: افرادی در معابر عمومی شمشیر،‌ قمه و یا دشنه با خود حمل می‌کنند و اوضاع و احوال بیانگر آن است این اشیا برای منازعه و ارتکاب جرم حمل می‌شوند و باید با آنان برخورد و اشیاء مذکور جمع‌آوری شوند.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمان ضمن قدردانی از مسئولان و افرادی که در راه‌اندازی کمپ ترک اعتیاد اجباری معتادان نقش داشته‌اند، ابراز داشت: دوره ترک اعتیاد در این کمپ به خوبی انجام می‌شود و در حال حاضر حدود ۳۰۰ نفر در این کمپ در حال ترک اعتیاد خود هستند، اما افرادی پس از خروج از کمپ برگشت به اعتیاد ندارند که خانواده آنها پذیرش و مراقبت‌های پس از ترک را انجام دهند.

موحد تصریح کرد: افرادی که پس از ترک اعتیاد از کمپ خارج می‌شوند چنانچه به حال خود رها شوند، دوباره به همان معضل اعتیاد خود باز می‌گردند.

دادستان کرمان با اشاره به لزوم جمع‌آوری زنان متجاهر به اعتیاد و ولگرد در سطح معابر عمومی‌ بیان داشت: باید ساماندهی و درمان اعتیاد زنان با راه‌اندازی مرکزی مشابه مرکز ترک اعتیاد مردان در دستور کار قرار گیرد، زیرا خطری که از سوی زنان معتاد و ولگرد متوجه جامعه است به مراتب از خطر مردان بیشتر است.

موحدی گفت: امیدواریم در سایه تعامل و همراهی مسئولان به زودی شاهد راه‌اندازی کمپ نگهداری و ترک اعتیاد زنان در استان باشیم.
http://zananpress.com/archives/42317