فیلمساز قرآنی حضور زنان در ورزشگاه را یک فاجعه بزرگ دانست!

ارسال کننده : فاطمه تابع بردبار
جمعه, 08 شهریور 1392
women-Stadium-3
ترس مردان اسلامگرا از حضو.ر زنان در جامعه، از جمله در ورزشگاه ها، مصداق بی چون و چرای ضرب المثل رایج در بین خود مسلمانان از جمله “ترس جن از بسم الله ” شده است.

« محبت نیوز» – در همین هفته لااقل دو مورد از این “دغدغه”ها رسانه ای شده اند.

فرج الله سلحشور، معروف به “فیلمساز قرآنی”، در گفت و گویی با وبسایت بنیادگرای “جهان نیوز” گفته است که آقای روحانی گفته بودند که چرا خانم ها نباید در ورزشگاه حضور پیدا کنند؟ این را ببینید که چه فاجعه بزرگی است. بزرگترین جنایتی که در این مملکت قرار است اتفاق بیفتد این است که زنها و مردها یک جا بنشینند و فحش و اهانت بشنوند !

به گزارش شهرزاد، وی در رابطه با تفکیک جنسیتی در دانشگاه ها نیز گفته است که هم امام و هم اسلام با اختلاط زن و مرد مخالف هستند.

محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور سابق، نیز طی سخنانی که متن آن در انصاف نیوز درج شده، از جمله گفته است که در مسئله حضور زنان در ورزشگاه ها از علی خامنه ای، رهبر جمهوری اسلامی، اجازه گرفته بوده است.

به گفته وی، خامنه ای پاسخ داده است: “به دولت های قبل اجـازه ندادم، اما چون تو می خواهی اصـلاح کنی اشـکالی نـدارد. بعـدها که سروصدا شد، فرمـودند فعـلن مسئله اول کشـور نیسـت”.
http://www.mohabatnews.com/index.php?option=com_content&view=article&id=7421:1392-06-08-17-25-42&catid=70:attitudes-opinions&Itemid=282