محمدیان: رسانه ها در ترویج ورزش بانوان نقش غیرقابل انکاری دارند

فرستنده خبر خانم لیدا اشجعی ۱۱/۱۱/۳۹۵

محمدیان: رسانه ها در ترویج ورزش بانوان نقش غیرقابل انکاری دارند  اولین جلسه کار گروه رسانه با رویکرد بحث و بررسی درخصوص چگونگی ترویج ورزش بانوان با رویکرد جذب حامیان مالی با حضور فریبا محمدیان معاون امور ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش  و جوانان، فریبا محمدیان معاون امور ورزش  بانوان در اولین جلسه کارگروه رسانه که بعد از طهر امروز در وزارت ورزش  و جوانان برگزار شد، هدف اصلی تشکیل کارگروه را ترویج ورزش  بانوان دانست.

وی با اشاره به اهمیت ترویج ورزش  بانوان، نقش رسانه را بسیار مهم برشمرد و تاکید کرد که در این کارگروه در صددیم با خرد جمعی به برنامه مناسبی برای تحقق این هدف دست پیدا کنیم.

فریبا محمدیان گفت: مشکل بزرگ در ترویج ورزش  بانوان عدم وجود دستورالعملی است که بقیه افرادی که تمایل دارند در این حوزه با ما همکاری کنند، به مشکل می خورند.

وی برنامه های مختلف ورزشی در حوزه بانوان را که در رسانه ملی تولید می شود ستود و با بیان اینکه إتفاقات خوبی در این زمینه رخ داده، اظهار امیدواری کرد که با تشکیل این کارگروه ارتباط قوی تری بین حوزه ورزش  بانوان و رسانه به وجود آید.

محمدیان یافته های پژوهشی را که در رابطه با أهمیت ورزش در ارتقا سطح سلامتی بانوان منتشر شده مورد توجه قرارداد و خاطرنشان ساخت: رسانه ملی می تواند با برنامه هایی که تولید می کند ضرورت ورزش  را در خانواده ها مورد تاکید قرار دهد.

به گفته معاون توسعه ورزش  بانوان رسانه ها در ارائه تصویری مناسب از ورزش  بانوان که می تواند موجبات سلامتی و نشاط خانواده ها را فراهم کند، نقش غیر قابل انکاری دارند.

محمدیان اهمیت سلامتی بانوان را در جامعه مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: بانوان نقش حمایتی خود را در قبال بقیه اعضای خانواده را انجام می دهند اما فرصتی برای ورزش  و سلامتی خود نمی گذارند به همین دلیل در کارگروه رسانه درصددیم به برنامه ریزی خوبی برای ترویج ورزش  بانوان هم در ابعاد سلامتی و هم قهرمانی دست یابیم.

در این کار گروه نمایندگان رسانه های گروهی به بحث و تبادل نظر پرداختند. ذکایی یکی از گویندگان با سابقه ورزش سیما نیز دقایقی به اهمیت رونق افزایی ورزش  بانوان به منظور جلب توجه رسانه ها سخن گفت و مواردی را در راستای تحقق اهداف این کارگرو