جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی “نقطه امید” مردم به آینده است

فرستنده خبر خانم لیدا اشجعی ۱۳۹۵/۱۰/۱۱

زهره الهیان

نماینده مردم تهران در مجلس هشتم شورای اسلامی تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی را “نقطه امید” برای بهبود وضعیت کنونی کشور دانست.

زهره الهیان نماینده مردم تهران در مجلس هشتم شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی را “نقطه امید” برای بهبود وضعیت کنونی کشور دانست و گفت: با توجه به ماهیت فراحزبی و فراجناحی این جبهه که نیروهای دلسوز از جناح‌های مختلف آن‌ را تأیید کرده و مورد حمایت قرار داده‌اند، می‌توان به آینده این جبهه خوشبین بود.

وی با بیان اینکه مردم با هر نوع نگاه و سلیقه‌ای که دارند، می‌توانند به جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اطمینان و اعتماد کنند، تصریح کرد: رویه‌ای که این جبهه مردمی در متحد کردن نیروهای انقلابی بدون نگاه جناحی در پیش گرفته‌، رویه‌ای است که با استقبال مردم مواجه خواهد شد.

قائم‌مقام گروه آینده‌نگری فرهنگستان علوم پزشکی با ابراز اینکه مردم انتظار دارند با تلاش جبهه مردمی تمام گروه‌ها و نیروهای انقلاب در انتخابات ریاست‌جمهوری برای دفاع از حقوق مردم و مقابله با وضعیت کنونی متحد شده و درباره گزینه واحد به اجماع برسند، تصریح کرد: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در شرایط مختلف و مخصوصاً انتخابات آتی می‌تواند زمینه یک‌پارچه‌تر کردن تمام نیروهای وفادار به انقلاب اسلامی را فراهم کند.

انتهای پیام/*