ویژگی بسیج به گفته رهبری این است که بن بستی ندارد

فرستنده خبر خانم زرین تاج الیاسی ۱۳۹۵/۰۹/۶

خبرگزاری فارس: ویژگی بسیج به گفته رهبری این است که بن بستی ندارد

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان گفت: یکی از ویژگی های بسیج به تعبیر مقام معظم رهبری این است که بن بست ندارند و هرگز در کار به بن بست و نا امیدی نمی رسد و اینکه بسیج در هر عرصه ای همواره پیشرو بوده است.

به گزارش خبرنگار قضایی فارس، علی بهادری رییس سازمان بسیج حقوقدانان در اولین همایش حقوقی مبارزه با مفاسد اقتصادی و اشرافی گری با عنوان اقتصاد سیاه یکی از ویژگی های بسیج به تعبیر مقام معظم رهبری این است که بن بست ندارند و هرگز در کار به بن بست و نا امیدی نمی رسد و اینکه بسیج در هر عرصه ای همواره پیشرو بوده است.

وی افزود: بنا نیست بسیج جایگزین نهادهای رسمی شود ما در قوای سه گانه نهادهای رسمی برای موضوع مبارزه با فساد داریم اما مقام معظم رهبری فرمودند جایی که اخساس شد آن نهادها کارآمدی لازم را ندارند بسیج وارد شود.

بهادری گفت: حالا در بحث مبارزه با فساد نهادهای مسئول آنچنان که باید نتوانستند اقدام لازم را انجام دهند که نمونه بارز آن موضوع حقوق های نجومی بود. در حوزه حقوق های نجومی چه میزان از این حقوق ها بازگشت؟

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان گفت: البته نمونه های برخورد هم داشتیم که البته بعد از وقوع فساد برخورد شده و پیشگیری صورت نگرفته است.

وی گفت: برنامه ما در بسیج در بخث مبارزه با فساد به عنوان یک نهاد پیشرو این است که پرچم مبارزه با فساد را جدی به دست بگیریم و نهادهای متولی میارزه با فساد را همراهی کنیم.

بهادری تصریح کرد: در سال جاری در عرصه کلان مبارزه با فساد سیستماتیک وارد می شویم و در جهت اصلاح و تغییر رویه بر می آییم اگر به نتیجه نرسد مطالبه و پیگیری انقلابی و از جنس امر به معروف و نهی از منکر وررد می کنیم.

وی افزود: یکی دیگر از برنامه های ما رصد جدی و فرا قوه ای در بحث مبارزه با فساد است و از همه سازمان های مرتبط با بسیج هم کمک خواهیم گرفت.

انتهای پیام/