عاملان حمله وحشیانه به زن باردار دستگیر شدند

فرستنده خبر اقای نوید احمدفخرالدین ۱۳۹۵/۶/۹

تصویر عاملان حمله وحشیانه به زن باردار دستگیر شدند

به گزارش جام جم آنلاین از رکنا، ساعت 8:30 دقیقه شامگاه پنج شنبه 7 مرداد ماه سال جاری زن جوانی برای خرید از منطقه کوی کارگر به سمت بازار کفیشه شهر آبادان در حال حرکت بود که در برابر حمله 2 زورگیر خشن قرار گرفت.

2 جوان زمانیکه به زهرا رسیدند توقف کرده و زن جوان که شوکه شده بود شروع به جیغ و فریاد کرد اما بی فایده بود، ابتدا یکی از دزدان با مشت ضربه ای به صورت زهرا زد و قصد گرفتن کیف زنانه را داشت که زهرا در برابر آنها مقاومت کرد که ناگهان یکی از دزدان با لگد ضربه محکمی به شکم زهرا زد و دزدان با سرقت کیف زنانه پا به فرار گذاشتند.

زهرا اشک می ریخت و قدرت بلند شدن روی پاهایش را نداشت که در این لحظه تیمی ازماموران کلانتری 13 آبادان درصحنه حاضر شدند.

زهرا باردار بود و به سختی راه می رفت و زمانیکه این زن به بیمارستان منتقل شد پزشکان از مرگ جنین این مادر جوان خبر دادند.

همانطور که زهرا فکر می کرد جنین به خاطر ضربه سنگین دزدان در شکم مادرش به کام مرگ فرو رفته بود.

مهران که قبل از شنیدن ماجرای پدرش شدنش متوجه مرگ بچه اش شده، گفت: همسرم شب ها کابوس می بیند و وقتی از خواب بیدار می شود می گوید دزدان می خواهند او را به قتل برسانند که باتوجه به وضعیت عمومی و روحی اش پزشکان زهرا را با قرص های آرامبخش تحت نظر قرار داده اند.

بدین ترتیب تجس های ویژه ای برای ردیابی این 2 زورگیر خشن در آبادان کلید زده شد و ماموران با گذشت یک ماه از این ماجرا بیش از 200 مظنون و متهم سابقه دار دستگیر کردند و این در حالی بود که زورگیری و کیف قاپی های خشن 2 سارق حرفه ای در آبادان ادامه داشت.

تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا اینکه ساعت 22 یکشنبه 7 شهریور ماه ماموران کلانتری 13 آبادان در حال گشت زنی در بالای پل امام رضا(ع) بودند که 2 جوان که سوار بر موتور بدون پلاک بودند، مشکوک شدند.

ماموران در این مرحله برای دستگیری 2 جوان مرموز وارد عمل شدند که 2 متهم موتور سوار تصمیم به فرار گرفتند و یکی از متهمان از موتور پیاده شده و در مسیر رو به پایین پل امام رضا (ع) پا به فرار گذاشت و همدست موتور سوارش نیز با سرعت و حرکات مارپیچ سعی بر فرار از سایه پلیس را داشت.

همین کافی بود تا ماموران در 2تیم عملیاتی به تعقیب 2 جوان رفته و پس از 15 دقیقه تعقیب و گریز پلیسی 2 متهم دستگیر شدند.

ماموران در این مرحله پی بردند که موتور 2 جوان آبادانی سرقتی است و عزیز 17 ساله در اعترافاتش به ماموران گفت: همراه مسعود و یکی دیگر از دوستانم دست به کیف قاپی و زورگیری می زدیم و چون موتور سواری ام خوب است همیشه در سرقت ها من پشت فرمان می نشستم.
این نوجوان کیف قاپ در ادامه گفت: هیچ نیازی به پول های سرقتی نداشتم و فقط به خاطر هیجان دست به کیف قاپی و گوشی قاپی می زدم.

عزیز در اعترافاتش گفت: یک ماه پیش با مسعود در منطقه کوی کارگر زن جوان را هدف کیف قاپی هایمان گرفت اما او مقاومت کرد که مجبور شدیم با کتک کاری کیف زن جوان را سرقت کنیم.
همین اعتراف کافی بود تا 2 کیف قاپ خشنی که باعث سقط جنین زن باردار شده بودند شناسایی شوند.

در ادامه ماموران برای دستگیری سومین عضو این باند وارد عمل شدند و با شناسایی مخفیگاه وی، تیمی از ماموران کلانتری 13 آبادان ساعت 5 صبح دوشنبه 8 مرداد ماه این کیف قاپ حرفه ای را که در حال استراحت بود دستگیر کردند.

بدین ترتیب بازسازی صحنه مرگ جنین زن باردار در پلیس آگاهی آبادان صورت گرفت و متهمان به سرقتهای زیادی اعتراف کردند.

مسعود در اعترافاتش گفت: در زمان سرقت کیف زنانه فکر نمی کردیم زن جوان باردار باشد و ضربه لگدی که به او زدیم باعث سقط جنین شده باشد و امروز تازه متوجه این اتفاق تلخ شدیم.

زهرا پس از شنیدن دستگیری قاتلان جنین یک ماهه اش گفت: امیدوارم با این افراد قاطعانه برخوردشود و قاضی آنها را با قرار وثیقه آزاد نکند تا دیگر شاهد این اتفاقات تلخ و هولناک در شهر نباشیم.

بنا به این گزارش، 3 متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس آگاهی آبادان قرار دارند تا دیگر جرائم و طعمه های این دزدان خشن فاش شود.