اطلاعیه 731 نمایندگی مالزی

یادگاری از انسان نا آگاه قدرت طلب مدعی تمدن:

سلاح های، تخریبی، شیمیایی و میکروبی بمنظور کشتار جمعی

دولت و رژیم جمهوری اسلامی پیوسته از سوی کشورهای  متمدن! متهم به تلاش برای تولید تسلیحات میکروبی، شیمیایی و هسته‌ای می‌شود، مرگ آفرین هائی که انسانها و یا موجودات زنده را هدف گرفته، آنان را به انواع بیماری‌ها عمومی و یا انحصاری آن ماده، مبتلا می‌سازند.

در حالیکه: افزون بر 40 سال از بکارگیری این جنگ افزار مدرن در مناطق مختلف ویتنام می گذرد،هنوز هم تحت تاثیر ماده مهلک ( دی اکسین )، کودکان  ویتنامی یامعلول متولد میشوند، اینک قریب به 30  سال  از بمباران شیمیایی  چهار نقظه شهر سردشت در کُردستان ایران  و حلبچه میگذرد. 

17

روزی که:  طبق آمارهای نیمه‌رسمی در روزها و هفته‌های پس از آن بیش از 500  تن  جان خود را بر اثر استنشاق گازهای سمی از دست دادند و نام 8هزار نفر نیزدر فهرست مجروحان شیمیایی به ثبت رسید.

 روزی که: آثار و پیامد‌های آن تهاجم شیمیایی همراه با آلام و رنج‌های ناشی از آن،  همچنان پابرجاست.

روزی که: تولید کنندگان تسلیحات میکروبی، نام اولین شهر قربانی جنگ‌ افزارهای شیمیایی در جهان بعد از بمباران هسته‌ای هیروشیما را به  سردشت عطا کردند!

بر مبنای مواد 1 و 2  کنوانسيون منع و مجازات کشتار جمعي که دولت ايران در 17 آذر 1328 آنرا امضاء نموده و بدون هيچگونه حق شرط و یا اقدام محافظه کارانه ای به تصويب مجلس شوراي ملي رسانده است:

731 Malasiya koshtar Jamei