خودکشی مردی پس از کشتن همسر سومش

فرستنده خبر اقای نوید احمدفخرالدین ۰۸ تير ۱۳۹۵ 

مردی همسر سوم خود را با گلوله کشت و خودزنی کرد. مرد میانسال در پی مشاجره با همسرش او را با شلیک گلوله به قتل رساند و پس از آن دست به خودزنی کرد.

چند روز قبل ماموران پلیس آگاهی شهرستان شیراز از وقوع یک مورد جنایت در حوزه کلانتری قدمگاه باخبر شدند. ماموران پس از اطلاع از این موضوع بلافاصله به محل جنایت عزیمت کرده و جسد زن و مردی را در حالی که غرق در خون روی زمین افتاده بود مشاهده کردند. 

در بررسی‌های صورت گرفته ماموران پس از بررسی دقیق محل جنایت دریافتند که مرد که همسر مقتوله است پس از این درگیری با اسلحه خودزنی کرده و اینگونه به زندگی خود پایان داده است. با توجه به حساسیت موضوع پروندهای در این خصوص تشکیل و تحقیقات برای مشخص شدن موضوع آغاز شد. در تحقیقات از خانواده مقتولان فاش شد که آنها چند بار سر مسائل جزیی با هم درگیر شده اند. مشخص شد که این زن همسر سوم ضارب است و شب حادثه پس از درگیری با یکدیگر، قاتل او را با اسلحه به قتل رسانده و سپس خودزنی کرده است.

با گزارش وقوع این جنایت به اسدی بازپرس کشیک ویژه قتل دادسرای جنایی شهرستان شیراز و هماهنگی قضایی، جسد زن و شوهر به پزشکی قانونی منتقل و با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات کارآگاهان جنایی برای رازگشایی از این پرونده آغاز شد.

به گزارش خبرجنوب، در حال حاضر پرونده ای در این خصوص تشکیل و تحقیقات پیرامون زوایای پنهان این جنایت ادامه دارد.