سرقت برای تامین هزینه‌ ازدواج

فرستنده خبر اقای نوید احمدفخرالدین سه شنبه 8 تیر 1395 

تصویر سرقت برای تامین هزینه‌ ازدواج + عکس

به گزارش جام جم آنلاین، درتاریخ پنجم اردیبهشت ماه امسال فردی با مراجعه به کلانتری ۱۳۳ شهرزیبا به مأموران اعلام کرد که خدمتکار منزلش به همراه دو مرد جوان، قسمتی از اموال منزلش به ارزش تقریبی ۲۰ میلیون تومان را سرقت کرده است. در ادامه با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع سرقت به‌عنف منزل و به دستور شعبه هشتم بازپرسی دادسرای ناحیه ۳۴ تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. 

مالباخته پس از حضور در پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : از حدود دو سال پیش، خانم جوانی به‌نام نگار به عنوان خدمتکار در منزل ما مشغول به‌کار شد و طی این مدت هیچ مشکلی با او نداشتیم و همین موضوع باعث اعتماد کامل من و اعضای خانواده‌ام به او شد.

مالباخته درباره نحوه سرقت اموال منزلش توسط خدمتکار کارآگاهان گفت : روز پنجم اردیبهشت ماه امسال، داخل اتاق مشغول به‌کار بودم که نگار یک لیوان آب‌میوه برایم آورد و به محض نوشیدن آبمیوه، دچار سردرد شدید و سرگیجه شدم، در همین زمان دو مرد وارد منزل شدند و پس از بستن دست و پای من، وجوه نقد، اوراق بهادار و … را به ارزش تقریبی ۲۰ میلیون تومان را سرقت کرده و از محل متواری شدند.