وضعیت بانوان دلفانی در میدان‌های کارگری رسیدگی شود

فرستنده خبر اقای نوید احمدفخرالدین ۰۶ تير ۱۳۹۵ 

 نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وضعیت بانوان دلفانی در میدان‌های کارگری رسیدگی شود گفت: تنش‌هاو بازی‌های سیاسی بلای جان استان لرستان شده است پس باید از این مسائل دوری‌کنیم و به وحدت برسیم. 

به نقل از تسنیم، علی رستمیان شامگاه شنبه در جلسه شورای اداری استان لرستان اظهار داشت: خوشبختانه در سال اقتصاد مقاومتی عزم دولت برای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مطابق با منویات مقام معظم رهبری بسیار جدی است.

وی افزود: کاهش موانع اداری و اعتباری و رفع موانع تولید و بهبود فضای کسب‌وکار در استان لرستان از مشکلاتی است که در سال اقتصاد مقاومتی برای رفع آن‌ها باید تلاش شود ولی متأسفانه چرخه رفع این مشکلات در شهرستان‌ها با کندی در حال حرکت است.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: پرهیز از تنش‌ها و درگیری‌های سیاسی در این راستا و اقدام لازم برای ایجاد وحدت بین مسئولان استان و نمایندگان استان برای رسیدن به اهداف توسعه لرستان امری ضروری است همان‌گونه که در برخی استان‌های توسعه‌یافته این وحدت ثمرات خوبی داشته است ما نیز باید در لرستان از تنش‌ها و بازی‌های سیاسی دوری کرده و حتی یک دقیقه هم وقت برای این مسائل نگذاریم چراکه این مسائل بلای جان استان ما شده است.

وی بیان کرد: استاندار لرستان می‌خواهیم در شهرستان‌های استان تعدادی طرح با توجه به ظرفیت‌های هر شهرستان در نظر گرفته و تعریف کنند تا شهرستان‌های مختلف به میانگین استان برسند چراکه اگر عدالت در سهمیه‌بندی شهرستان‌ها در طرح‌های اقتصادی در نظر گرفته شود مشکلات برطرف شده و شهرستان‌های کمتر توسعه‌یافته از این فرصت به‌خوبی استفاده می‌کنند.

رستمیان خاطرنشان کرد: نظام جامع تأمین اجتماعی در رفع مشکلات دشت مفهوم کارگر و زحمتکش بسیار مهم است اگر ما با برنامه‌ریزی 19 نظام جامع هماهنگ و متناسب با ظرفیت‌های هر شهرستان این کار را پیش ببریم بسیاری از مشکلات خانواده‌های نیازمند و محروم با استفاده از نظام جامع تأمین اجتماعی برطرف می‌شود.

وی بابیان اینکه در چند روز اخیر شاهد بروز اخباری مبنی بر حضور بانوان دلفانی در میدان‌های کارگری هستیم، گفت: حضور بانوان برای انجام کارهای کارگری موضوعی بسیار دردناک است که دل هرکسی را می‌لرزاند بنابراین از مدیرکل کار و رفاه اجتماعی و مدیرکل بهزیستی استان لرستان می‌خواهیم به‌طورجدی پیگیر این موضوع بوده و مشکلات موجود را برطرف کنند.