قتل دختر ۱۶ ساله توسط پدر بدلایل ناموسی

ارسال کننده : مینو مهرفومنی
پنجشنبه 27 تیر 1392 ساعت 20:02 |
ghatl-namosi
خبرگزاری هرانا – برقراری رابطه دوستی بین یک دختر ۱۶ ساله دبیرستانی با یک پسر ۲۰ ساله در کرمان به قتل دختر توسط پدرش منجر شد.

بنا به گزارش روزنامه خراسان، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کرمان با تشریح یکی از قتل‌های معوقه در اداره آگاهی گفت: دختر ۱۶ ساله دبیرستانی در یکی از شهرستان‌های استان کرمان در پی برقراری رابطه دوستی با یک جوان ۲۰ ساله از خانه خارج می‌شود که حساسیت‌های خانواده را در پی دارد.

پوررضاقلی افزود: در نتیجه وی بدون اطلاع خانواده‌اش به یکی از بستگان خود پناه می‌برد و پس از ۳ روز غیبت به خانه باز می‌گردد.

وی عنوان کرد: پدر، مادر و پسر خانواده در یک تصمیم جمعی به این نتیجه می‌رسند که این رفتار نتیجه‌ای به غیر از مرگ ندارد و دختر جوان باید به مجازات برسد.

وی اظهار داشت: این دختر بعد از یک کتک کاری شدید، هفته بعد از وقوع این ماجرا در روند عادی زندگی به همراه پدرش به مزرعه می‌رود که با شلیک ۲ گلوله سلاح شکاری پدر به قلب و چشمش به قتل می‌رسد و در عمق ۵ متری مزرعه که از قبل آماده شده دفن می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در پی اعلام مفقودی این دختر، متهمان این پرونده بعد از ۶ ماه دستگیر شدند.

آن‌ها بعد از انکارهای طولانی به قتل اقرار کردند که با حضور مقام قضایی و راهنمایی خانواده مقتول، جنازه او با استفاده از بیل مکانیکی از قبر خارج شد.
http://hra-news.org/1389-01-27-05-29-40/16091-1.html