امر به معروف توهین آمیز قرائتی: دختران خودشان را در معرض حراج قرار ندهند!

٨ تیر ١٣٩٢

Mohsenشهرزادنیوز:روزی نیست که زنان از توهین و تحقیر در جمهوری اسلامی در امان باشند. از تمسخر زنان کاندید ریاست جمهوری توسط محمد یزدی، عضو شورای نگهبان و رئیس سابق قوه قضائیه، گرفته تا سخنان احمد علم الهدی، عضو مجلس خبرگان رهبری و اکنون نیز، سخنان قرائتی، رئيس ستاد اقامه نماز كشور، که گفته است: دختران خودشان را در معرض حراج قرار ندهند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن قرائتی در مراسم همايش «طلايه‌داران هدايت ويژه مبلغان خواهر خراسان رضوی»، گفته است همان‌طور كه بانوان دوست ندارند همسرانشان حتی 2 درصد فرد ديگری را دوست بدارند، آن‌ها نيز «نبايد با رعايت نكردن حجابشان قلب همسرانشان را به درد بياورند».

وی در بخش دیگری از سخنانش در رابطه با دختران و پسران اظهار داشت که دختران خودشان را در معرض حراج قرار ندهند، یعنی بايد ارزش خودشان را در مقابل مردان حفظ كنند؛ پسران نيز نبايد در دوران قبل از ازدواجشان با جنس مخالف خود ارتباط برقرار كنند، زيرا ايجاد اين ارتباط باعث می‌شود از ازدواج خود لذتی نبرند و «همسرشان برایشان تکراری» شود.

قرائتی ضمن تاکید بر اهمیت اقامه نماز توسط جوانان، همچنین گفت: برای اين كه دختران و پسران جوان ما نماز را بپا دارند، بايد نعمت‌های خدای متعال را برای آن‌ها برشماريم تا آن‌ها شرمنده شده و سپاس خدای را به جا بياورند.
http://www.1oo1nights.org/index.php?page=1&newsitemId=8711