ملاقات میرحسین و رهنورد با دو تن از اقوام، در شرایط امنیتی/ اعتراض زهرا رهنورد به محرومیت از دیدار فرزندان

arton20659
کلمه:

میرحسین موسوی و زهرا رهنورد پیش از ظهر دیروز و در محاصره انبوهی از نیروهای امنیتی با خواهر و یکی از برادران میرحسین در خانه مرحوم میراسماعیل موسوی دیدار کردند.

به گزارش کلمه، میرحسین و رهنورد پیش از ظهر دیروز توسط ماموران امنیتی به منزل پدری میرحسین برده شدند و توانستند با خواهر و برادربزرگتر میرحسین دیدار کنند.

ماموران امنیتی در تماس با خانواده میرمحمود موسوی، برادر کوچکتر، به آنها گفته بودند که آنها هم برای دیدار با مهندس موسوی به محل ملاقات بیایند اما با این‌همه پس از مراجعه، میرمحمود موسوی برادر میرحسین و همسر ایشان خانم گل محمدی با ممانعت نیروهای امنیتی موفق به ورود به خانه و دیدار با میرحسین و رهنورد نشدند.

زهرا رهنورد در این دیداربه شدت به عدم امکان دیدار با دختران خود و رفتار ناشایست ماموران اعتراض کرده است.

پیش از این کلمه خبر داده بود میرحسین و موسوی و زهرا رهنورد پس از ۲۰روز بی خبری مطلق، روز سه شنبه با مادر زهرا رهنورد دیدار کردند.

بر اساس این گزارش پس از دیدار میرحسین موسوی و زهرا رهنورد با دخترانشان در روز سی ام اسفندماه، که پس از چند ماه محرومیت از ملاقات صورت گرفته بود، آنها از هر گونه تماس حتی تلفنی نیز محروم شده اند. این میزان بی خبری مطلق و بی سابقه از این دو همراه جنبش سبز، باعث نگرانی شدید خانواده شده بود. به نظر میرسد ماموران تصمیم گرفته اند تا بار مسئولیت رفتار غیر قانونی و غیر اخلاقی مبنی بر قطع کامل ارتباطات مهندس موسوی که در طول ایام تعطیلات عید و هفته بعد از آن به شدت نگران کننده شده بود را با دادن چند ملاقات محدود و به شدت امنیتی به سایر اعضای خانواده آن‌هم به صورت گزینشی از دوش بردارند و همچنان از ملاقات و ارتباط تلفنی دختران ممانعت کنند.

نرگس موسوی دختر کوچک میرحسین روز جمعه به کلمه با انتقاد از قطع دیدارهای محدود و حتی تماس های تلفنی با پدر و مادرشان گفته بود آن ها از حداقل های حقوقی یک زندانی نیز برخوردار نیستند.