امام جمعه رفسنجان: عاملان فتنه باید صدها بار اعدام شوند

ارسال خبر: خانم لیدا اشجعی 4 دی

711-300x191امام جمعه رفسنجان ضمن مخالفت با آزادی کسانی که “اغتشاشگر” خوانده گفته است که این افراد باید صدها بار اعدام شوند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از خانه خشتی، حجت الاسلام عباس رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه امروز اظهار کرد: “آنها کار دشمن را در کشورمان پیاده کردند، آنها خون به دل رهبر انقلاب اسلامی و مردم  ایران کردند لذا نباید هوادار غربی ها و آمریکاییها باشیم، از طرف این کشورها ۱۷ میلیارد دلار برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سال ۸۸ در فتنه خرج شد”.
رمضانی پور بیان کرد: “آنها کسانی بودند که بیشتر شکنجه های دوران قبل از انقلاب را متحمل شدند، رهبر انقلاب اسلامی تلاش کردند که این افراد، خود را از منجلاب انحراف نجات دهند”.
وی اظهار کرد: “این افراد حرمت عاشورای امام حسین را نگه نداشتند، و با زبان بی زبانی بر حضور خود در فتنه مُهر تأیید زدند، و برخی با سخنرانی هایشان آتش فتنه را شعله ور تر ساختندو اغتشاشاتی را به وجود اوردند و حمله هایی بر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وارد شد”.
حجت الاسلام رمضانی پور خاطرنشان کرد: “برخی از واژه های برجام، بصیرت، فتنه و شعار مرگ بر آمریکا خوششان نمیاید مسئله برجام منحصر به عده ای خاص نیست بلکه مربوط به نظام مقدس جمهوری اسلامی است که برایش خون هزاران شهید گلگون کفن داده ایم”.