دستور دادستان تهران به پلیس برای مبارزه با بدحجابی و جمع‌آوری ماهواره‌ها

ارسال خبر: خانم نازی نیکویی سلیم 2 دی

5331-300x191دادستان عمومی و انقلاب تهران از دستور قضایی و جدی تر شدن برخورد پلیس در سال جاری در ارتباط با بدحجابی، پوشش نامناسب و برخورد با ماهواره ها و شبکه های ماهواره ای در کشور خبر داد.
به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از تسنیم، عباس جعفری دولت‌آبادی، دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت که به پلیس درباره مبارزه با بدحجابی، پوشش نامناسب، جمع‌آوری ماهواره‌ها و منع تبلیغات در شبکه‌های ماهواره‌ای غیرمجاز دستور قضایی داده و برخورد پلیس در سال جاری با این موارد جدی‌تر شده است.

عباس جعفری دولت‌آبادی که در جلسه مشترک وزیر کشور با دادستان تهران، دادستان‌های شهرستان‌های استان تهران و رؤسای حوزه‌های قضایی بخش این استان در حوزه جرایم و آسیب‌های اجتماعی سخن می گفت، با ذکر اهمیت نقش وزارت کشور در حوزه امنیت و با اشاره به دستورات قضایی دادستانی به پلیس پایتخت طی چند سال اخیر، گفت: “به پلیس درباره مبارزه با بدحجابی و پوشش نامناسب، جمع‌آوری ماهواره و منع تبلیغات در شبکه‌های ماهواره‌ای غیر‌مجاز دستورات قضایی پیشگیرانه صادر شده که در سال جاری برخورد پلیس با این مظاهر جدی‌تر شده است”.
در این جلسه همچنین برخی دادستان‌های شهرستان‌ها و معاونان دادستان تهران به ارائه گزارش‌هایی پیرامون موضوع سرقت، مواد مخدر، وضعیت اجتماعی حوزه کاری خود پرداختند. هم چنین وزیر کشور به توضیحاتی را در موضوع جلسه ارائه داد.