اسیدپاشی مرد افغانستانی به صورت همسرش در مشیریه

ارسال خبر: خانم مونیکا قریشی 29 مهر

خبرگزاری هرانا ـ یک مرد افغانستانی پس از اسیدپاشی به صورت همسرش در محله مشیریه تهران، به سمت کشور خود گریخت.
خبرگزاری هرانا گزارش این اسید پاشی را به نقل از جام در اختیار خوانندگان قرار می دهد.
دقایقی به ساعت ۸ صبح مانده بود که با شنیدن فریادهای دلخراش مادرم خودمان را به پایین رساندیم.
پیرمرد افغانستانی قبل از سفر به کشورش به روی همسر خود ‌اسید پاشید و گریخت.

ساعت ۸ دیروز بود که قاضی حسین‌پور، بازپرس ویژه قتل پایتخت با تماس مأموران کلانتری مشیریه از حادثه اسیدپاشی با خبر شد و خود را به محل رساند. محل حادثه خانه‌ای دو طبقه قدیمی در یکی از محله‌های مشیریه بود. پسر خانواده گفت: “ما خانواده‌ای ۹ نفره هستیم و از ۱۵ سال قبل در ایران زندگی می‌کنیم”.

پدرم ۶۲ ساله و مادرم هم ۴۲ ساله‌ است. شب گذشته پدر، مادر، همسر برادر و خواهر کوچکم در طبقه اول خوابیده بودند. من هم همراه خواهر و برادرانم در طبقه دوم خوابیده بودیم. دقایقی به ساعت ۸ صبح مانده بود که با شنیدن فریادهای دلخراش مادرم خودمان را به پایین رساندیم. مادرم در حالی که فریاد می‌زد سوختم‌، سوختم از ما درخواست کمک می‌کرد. متوجه شدم که پدرم روی او اسید پاشیده و از محل گریخته است.

پس از آن بود که با امدادگران تماس گرفتیم. آنها هم بعد از حضور در محل، مادرم را به بیمارستان مطهری منتقل کردند.  پسر خانواده ادامه داد: پدرم مردی شکاک است. وقتی مادرم خانه را ترک می‌کرد، همیشه او را دنبال می‌کرد. شب‌ها هم هنگام خواب پدرم مقابل در اتاق می‌خوابید تا مراقب مادرم باشد که خانه را ترک نکند.

دختر خانواده هم به بازپرس گفت: “چند روز قبل بود که پدرم را در حال بستن ساک مسافرتی‌اش دیدم. وقتی علت را پرسیدم گفت که می‌خواهد سفری به افغانستان داشته باشد. من احتمال می‌دهم که پدرم از قبل نقشه اسیدپاشی را طراحی کرده بود و بعد از اجرا به افغانستان گریخته است”.

پس از آن بود که بررسی‌های بازپرس با حضور در بیمارستان نشان داد زن میانسال از ناحیه سر و صورت به شدت دچار سوختگی شده است و تلاش تیم پزشکی برای درمان وی در جریان است. با ثبت اظهارات شاهدان حادثه، بازپرس به تیمی از مأموران پلیس آگاهی دستور داد متهم را بازداشت کنند.