روند درمانی میرحسین موسوی و زهرا رهنورد متوقف شده است

دوشنبه 03 تیر 1392 ساعت 21:13 |
rahnavard-mosavi
خبرگزاری هرانا – روند درمان میرحسین موسوی و زهرا رهنورد متوقف شده است و طی ۲ هفته گذشته ایشان هیچ تماسی با بستگان خود نداشته اند.

بنا به گزارش تارنمای کلمه، در ۸ ماه گذشته از سه دختر میرحسین و رهنورد، یکی از آن‌ها یک ملاقات و دیگری دو ملاقات داشته. دیدار اول مربوط به عید نوروز می‌شود و دیدار بعدی که به صورت محدود و امنیتی تنها با یکی از دختران برگزار شد مربوط به دیدار دو هفته پیش “کوکب”، فرزند ارشد خانواده است.

از آن پس دیگر هیچ خبری مطلقا نرسیده است. تماس‌های محدود تلفنی که گاه ماه‌ها قطع می‌شود در حال حاضر وجود ندرد.

آن‌ها حتی نتوانسته اند تماس تلفنی با پدر و مادر خود داشته باشند. زهرا و نرگس آخرین بار صدای پدر و مادر خود را ۱۰ اردیبهشت ماه از پشت تلفن شنیده‌اند و همه این‌ها در حالی است که ملاقات و تماس با بستگان و دوستان از حقوق ابتدایی برای زندانیان بشمار می‌رود.

در حال حاضر دو هفته کامل است که هیچ خبری از میرحسین موسوی و زهرا رهنورد به دختران وی داده نشده است و آن‌ها حتی از شنیدن صدای پدر و مادر خود نیز محروم شده‌اند.

روند درمان آن‌ها نیز بدون توضیح خاصی به خانواده، متوقف شده و از تماس‌های تلفنی که هر از چندی با خانواده و به خصوص مادر خانم رهنورد برقرار می‌شد، خبری نیست.

این منبع همچنین اضافه کرد، دختران خانواده خبر داده‌اند که مدت‌هاست پرونده پزشکی میرحسین موسوی و زهرا رهنورد را پزشکشان ندیده و روند درمان متوقف شده است.

آن‌ها از بیماری آرتروز مادرشان خبر داده‌اند که از شدت درد نیاز به تزریق آمپول کورتون دارد. اما هیچ خبری از رسیدگی به این بیماری وی در دست نیست.

آقای موسوی هم که دچار مشکل قلبی است. در پی اتفاقاتی که در یکی از مراجعات وی به درمانگاه امنیتی صورت گرفت، نسبت به برنامه احتمالی نیروهای امنیتی برای سوء قصد به جانش مشکوک شده و حاضر به انتقال به درمانگاه تحت نظر نیروهای امنیتی نیست.

وی با توجه به پیچیدگی رفتاری نیروهای امنیتی، درمان خود را منوط به تحت نظر پزشک معتمد خود و خانواده‌اش کرده و به همین بهانه روند درمان بیماری قلبی وی به حال تعلیق در آمده است.

این در حالی است که تاکنون در پی چند نوبت گرفتن آزمایش خون از میرحسین موسوی، هیچ نتیجه ای را به وی و یا خانواده‌اش منتقل نکرده اند.

گفتنی است، دختران رهنورد بارها در نوشته و مصاحبه های خود خواستار آزادی بی‌قید شرط پدر مادرشان و جبران ظلم‌هایی که بر آنان رفته ‌است شده‌اند.
http://hra-news.org/1389-01-27-05-27-21/15874-1.html