اعترافات مردی که همسر و دختر خردسالش را در خانه جنگلی کشت

ارسال کننده:خانم نازی نیکویی سلیم 7 شهریور

ساعت 9 صبح روز چهارشنبه 4 شهریور ماه سال‌جاری که ساکنان محله‌ای جنگلی در روستای افرابن بندپی غربی با شنیدن فریاد‌های کمک خواهی مرد همسایه به طرف خانه او دویدند.

مرد روستایی در حالی که بشدت نگران و مضطرب بود و بر سر و صورت خود می‌زد با اشاره دست همسایه‌ها را در جریان وقوع حادثه هولناکی قرار داد. وی در میان گریه و زاری ادعا کرد شب گذشته هنگامی که او در خانه حضور نداشته همسر و کودکش از سوی گروه ناشناسی مورد حمله قرار گرفته‌اند و در جریان آن دخترش کشته شده و همسرش نیز بی‌حرکت کف اتاق افتاده است. بدین ترتیب با تماس یکی از حاضران در محل اکیپی از مأموران پاسگاه انتظامی سجاد رود بابل بسرعت خود را به محل حادثه رسانده و تحقیق در این باره را آغاز کردند.

 

بر اساس مشاهدات پلیس دختر بچه 5 ساله خانواده بر اثر اصابت ضربه یک جسم سخت به سرش به کام مرگ فرو رفته بود و مادر او نیز زیر مشت و لگد فرد یا افراد مهاجم بی‌هوش کف اتاق افتاده بود. مرد صاحبخانه که خود را نگران و ناراحت نشان می‌داد در این باره به مأموران گفت: در یک دامداری کار می‌کنم. شب قبل در خانه نبودم. صبح وقتی به خانه برگشتم با صحنه هولناک قتل دخترم ستایش و پیکر بی‌حرکت همسرم فاطمه روبه‌رو شدم. با هماهنگی‌های پلیسی و قضایی بلافاصله پیکر نیمه جان زن جوان برای درمان به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل شد. با توجه به اهمیت ماجرا به دستور سرهنگ جعفری فرمانده پلیس بابل اکیپی از مأموران آگاهی مأمور شدند تا با بررسی‌های تخصصی خود پرده از راز این حادثه تلخ بردارند.