قتل وحشیانه دختر شیرازی پس از تجاوز

ارسال کننده:آقای محمود نعیمی 6 شهریور

به گزارش جام نیوز، دو فروشنده مواد مخدر، که دختری نوجوان را اغفال کرده و پس از تعرض به قتل رسانده بودند، به مرگ محکوم شدند.

متخصصان پزشکی قانونی اعلام کردند این دختر پیش از مرگ مورد تعرض قرار گرفته و سپس قاتل یا قاتلان ٣٠ ضربه چاقو به او وارد کرده‌اند که همین امر باعث قطع شریان‌های حیاتی و خونریزی شدید شده است.

یکی از متهمان به نام امیر در بازجویی‌ها به ارتکاب قتل اعتراف کرد و گفت: «مدتی قبل با پروانه آشنا شدم و روابطم را با او شروع کردم. در این مدت توانستم با ادعای عشق و علاقه به پروانه او را فریب بدهم. چون در کار توزیع مواد مخدر هستم، از این دختر برای جابه‌جایی مواد سوءاستفاده می‌کردم تا اینکه او بعد از مدتی روابطش را با من قطع کرد.

وی افزود: من و دوستانم از این می‌ترسیدیم که ما را به پلیس معرفی کند، به همین دلیل دنبال او می‌گشتم تا این مشکل را حل کنم. روز حادثه همراه دو دوستم بودم که پروانه را به‌طور اتفاقی دیدم. ما او را تعقیب کردیم و سپس وی را به محلی خلوت کشاندیم، در آنجا به او تعرض کردیم و دختر نوجوان را به قتل رساندیم».

دومین متهم نیز در بازجویی‌ها همین اعترافات را تکرار کرد و پلیس در ادامه به تحقیق برای دستگیری سومین متهم پرداخت اما ردی از او به دست نیامد، به همین دلیل دو متهم دستگیرشده در دادگاه کیفری استان فارس محاکمه شدند. قضات امیر را به اتهام قتل به قصاص و دوست او را به اتهام تجاوز به اعدام محکوم کرد.